رئیس هیات دوومیدانی ایلام گفت:
رتبه ما در ارزیابی هیات‌های استانی در دوران سرپرستی فدراسیون غیر واقعی و بدون درنظر گرفتن مدارک بود.
کد خبر: ۱۵۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵ 05 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئیس هیات دوومیدانی ایلام گفت: رتبه ما در ارزیابی هیات‌های استانی در دوران سرپرستی فدراسیون غیر واقعی و بدون درنظر گرفتن مدارک بود.

عباس فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه مهاجر شجاعی اعلام کرده است رئیس هیاتی که استانش در ارزیابی‌ها رتبه بیست و هفتم را کسب کرد و حالا به کلاس‌های مربیگری نیز اعزام می‌شود گفت: نمی‌دانم این ارزیابی‌ها چطور صورت گرفته در حالی که ما در مسابقات صخره نوردی مقام نایب قهرمانی را کسب کردیم و در یک ماده دیگر سهمیه مسابقات جهانی آمریکا را بدست آوردیم و با این شرایط اینکه ما را در رتبه بیست و هفتم قرار دادند، جای تعجب دارد.

وی ادامه داد: ما تمام مدارک خود را در دوران سرپرستی فدراسیون دو بار ارسال کردیم اما هر بار اعلام کردند که به دست ما نرسیده و به همین دلیل که مدارک نداشتند ما را در رده بیست و هفتم قرار دادند.

رئیس هیات ایلام گفت: صحبت‌های مهاجرشجاعی غیر منطقی است. من زمانی که هیات‌ را تحویل گرفتم در رده سی‌ام قرار داشت اما با کارهایی که کردیم در ارزیابی سال قبل در جایگاه سیزدهم ایستادیم. البته این ارزیابی‌هایی که می‌کنند برای من اهمیتی ندارد و مهم تلاش است که ما انجام می‌دهیم.

فتحی در مورد اینکه مهاجرشجاعی گفته است در دوران سرپرست به همه هیات‌ها پول تزریق کردیم گفت: در آن زمان هیچ مبلغی به حساب ما واریز نشد اگر مدرکی دارند بیاورند. یک ریال هم به ما نداده‌اند.

رئیس کمیته صحرانوردی فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: امیدوارم همه بیایند و کمک کنند من اگر کاری انجام می‌دهم تنها به خاطر دوومیدانی است نه شخص کیهانی. او چه باشد و چه نباشد کارم را می‌کنم. در دوره قبل هم همین بودیم اما کسی به ما بها نمی‌داد حالا چه ایرادی دارد که یک نفر این کار را انجام بدهد.

وی در مورد اینکه نام او برای حضور در کلاس‌های مربیگیری در مجارستان اعلام شده است گفت: از تمام رشته‌های نفراتی معرفی شده‌اند و از دوومیدانی هم من هستم. مربی تیم ملی بودم و سابقه مدرسی دارم. چند شاگرد به دوومیدانی کشور معرفی کردم و حدود 4 سال هم است که از هیات‌های فعال در این رشته هستم. ارتباطات بسیار خوبی با فدراسیون داشتم و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی هم دارم چه ایرادی دارد که من را معرفی کنند.

فتحی در مورد غیبت تعدادی از استان‌ها در مسابقات دوی صحرانوردی گفت: شاید این غیبت بیشتر به خاطر اینکه فصل امتحانات بوده اتفاق افتاده است. البته اگر هیاتی ورزشکار مستعدی در این ماده دارد باید معرفی کند. برخی استان‌ها نیز در این ماده یا ورزشکار مستعدی ندارند و یا سرمایه گذاری خوبی صورت نگرفته است که باید کمک کنیم این مشکلات برطرف شود./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار