بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 24 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



برنامه های ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی املش


تابناک گیلان: فردین امیری طی گفتگویی با تابناک اظهار داشت: تا کنون چندین جلسه در خصوص رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان برگزار شده که هدف اصلی آن پیشگیری از وقوع تخلفات مربوط به انتخابات است.

به گزارش تابناک گیلان، رئیس دادگستری شهرستان املش اشاره کرد: در این جلسات که همه ارگان های مربوط و مسئولین شهری از جمله فرماندار، فرماندهی سپاه، فرماندهی نیروی انتظامی، اداره اطلاعات، مسئولین هئیت نظارت بر انتخابات شهرستان، و هیئت نظارت شورای نگهبان حضور داشتند، راهکار های جلوگیری از وقوع هر نوع جرائم و تخلفات مربوط به انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

امیری افزود: وظیفه همه مسئولین در این امر حفظ و صیانت از آرای مردم و همچنین برگزاری یک انتخابات سالم به دور از هرگونه تخلف نه تنها در سطح شهرستان و استان، بلکه در سطح کشور است.

وی تاکید کرد: هدف اولیه و اصلی ما پیشگیری از وقوع تخلف است اما اگر در این رابطه تخلفی هم صورت بگیرد با جدیت و بر طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری شهرستان املش در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز آینده با مسئولین شهری و اداری شهرستان رودسر هم جهت تعامل و ارائه برنامه، جلسات مشترک برگزار خواهد شد.





بانوی لنگرودی که امروز ثبت نام کرد چه کسی است؟

تابناک گیلان: معصومه شعبانی گورندانی 32 ساله مدرس دانشگاه های استان گیلان و استان مازندران دارای مدرک تحصیلی ریاضی و دانشجوی سال پایانی ریاضی مدرس دانشگاه امروز ثبت نام کرد.

وی بیش از هشت سال سابقه تدریس در دانشگاه های استان های گیلان و مازندران را دارد.

شعبانی همچنین سابقه ارائه پنج مقاله به کنفرانس ها و سمینار ها و ژورنال های بین المللی تخصصی ریاضی را دارا می باشد.

این بانوی لنگرودی سابقه تدریس دروس مختلف ریاضی و آمار رشته های مهندسی، علوم پایه، حسابداری و مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیحان،  دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود،دانشگاه پیام نور لنگرود،دانشگاه پیام نور رودسر و  دانشگاه پیام نور تنکابن و دانشگاه غیرانتفاعی قدیر لنگرود را دارند.





پسرعموی پروفسور سمیعی با دوچرخه وارد فرمانداری رشت شد

دیارمیرزا نوشت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

بر این اساس در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم ,محمود رضا سمیعی پسر عموی پروفسور سمیعی که سابقه فعالیت در وزارت ارشاد و جهاد اوایل انقلاب را داراست با حضور در فرمانداری رشت در انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

سمیعی فارغ التحصیل ارشد اقتصاد منابع از امریکا است و به دلیل علاقه به محیط زیست با دوچرخه برای ثبت نام وارد فرمانداری رشت شد.

وی گفته است که با فیدل کاسترو و دانیل اورتگا برای تغییر مکان غیر متعهد ها ملاقات داشته است.




رئیس شورای عالی نظام پرستاری کشور کاندیدای انتخابات رشت شد / حسن خسته بند و محمد محجوب از بندر انزلی ثبت نام کرد

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز استان‌ها در حال برگزاری است.

بر این اساس در ششمین روز ثبت نام کاندیداهای مجلس دهم طاهره زاهد صفترییس نظام پرستاری کشور و رییس مرکز درمانی ولایت رشت با حضور در فرمانداری داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

از بندر انزلی نیز خبر می رسد که در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری رسما داوطلب ورود به مجلس دهم شد. محمد محبوب دیگر کاندیدای حوزه انتخابیه انزلی در انتخابات است که امروز با حضور در فرمانداری ثبت نام کرده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گیلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
امیدوارم نماینده شد بادوچرخه میان مردم باشد نه با یک گردان محافظ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار