رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه گفت: آمریکا با بهانه تراشی بدنبال برهم زدن برجام است.
کد خبر: ۱۴۱۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲ 07 December 2015
رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه گفت: آمریکا با بهانه تراشی بدنبال برهم زدن برجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، محسن حسین آبادی در نشست "فرصت ها و چالش های رابطه با آمریکا" که عصر امروز (16 آذر) همزمان با روز دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، در جمع دانشجویان این دانشگاه به سابقه حضور و دخالت آمریکا در کشورمان قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب نیز آنها با دسیسه و توطئه‌های مختلف در پی ضربه زدن به انقلای ما بودند. همچنین دنبال این بودند نگذارند دیگر کشورها از انقلاب ما الگو بگیرند.

حسین آبادی به حمایت آمریکاییان از صدام در طول هشت سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر در اختیار گذاشتن سلاح و مهمات، آمریکاییان در طول جنگ تحمیلی تحرکات جبهه‌های ما را با ماهواره رصد کرده و در اختیار صدام قرار می‌دادند.

وی گفت: پس از جنگ نیز با محاصره سیاسی و اقتصادی مانع از ارتباط ما با دیگر کشورها شدند.

وی با بیان اینکه امروز باید ببینیم آمریکا در چه شرایطی است و آیا مواضع خود را تغییر داده، گفت: اکنون نیز آمریکا از موضع قدرت می‌خواهد با ما حرف بزند و مدام تکرار می کند که همه گزینه‌ها روی میز است.

حسین آبادی افزود: امروز نیز شاهدیم آمریکا از گروهک منافقین که بسیاری از مردم ما را ترور کرده و به شهادت رسانده حمایت می‌کند و در کنار کاخ سفید به آنها دفتر داده است.

وی گفت: همچنین آمریکاییان با حمایت از ریگی در شرق و پژاک در غرب بدنبال ضربه زدن به ما بوده و هستند.

وی گفت: امروز نیز که برجام تصویب شده آنها با بهانه‌های مختلف بدنبال برهم زدن آن هستند.

پیش از این اعلام شده بود حجت الاسلام دکتر سید عباس نبوی رئیس مؤسسه تمدن و توسعه اسلامی و عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت سخنران این مراسم است که بدلیل لغو پرواز تهران-کرمانشاه به این مراسم نرسید.

این مراسم به همت جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار