استاندار اردبیل؛
مجید خدابخش روز یکشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی همایش پیاده روی اربعین حسینی افزود: راهپیمایی و پیاده روی مردمی در پیروزی انقلاب و تثبیت آن نقش مهمی داشته است و فعال شدن ستاد های عتبات عالیات شهرستان ها در راستای برگزاری همایش اربعین حسینی ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۲۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 01 November 2015
استاندار اردبیل گفت: راهپیمایی اربعین حسینی، پدافند غیرعامل در حوزه قدرت نرم است و تمام دستگاه های اداری و فرمانداران باید برای برگزاری باشکوه آن تلاش کنند.

به گزارش تابناک اردبیل مجید خدابخش روز یکشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی همایش پیاده روی اربعین حسینی افزود: راهپیمایی و پیاده روی مردمی در پیروزی انقلاب و تثبیت آن نقش مهمی داشته است و فعال شدن ستاد های عتبات عالیات شهرستان ها در راستای برگزاری همایش اربعین حسینی ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: آنهایی که سال قبل در همایش اربعین حسینی جهت دفاع از حرمین مقدس شرکت کردند از قساوت قلبی و خطر داعش باخبر بودند؛ اما آگاهانه حضور یافتند و کارایی پدافند غیرعامل را به نمایش گذاشتند.

خدابخش برگزاری باشکوه اربعین حسینی را از بعد عقیدتی و امنیت مهم دانست و بر استفاده از ظرفیت مساجد، منابر و رسانه ها برای تبلیغات و فضاسازی عمومی و جلب مشارکت ها و کمک های مردمی تاکید کرد.

رحیم صدقیانی، مشاور استاندار در امور ایثاگران نیز در این جلسه گفت: استان های شمال غرب کشور شامل اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و زنجان تا منطقه دیوانیه به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

وی تعامل دستگاه های اداری و مراکز فرهنگی را در برگزاری پیاده روی اربعین به منظور حفظ وجهه دینی و مذهبی استان مهم دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار