کد خبر: ۱۲۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 29 October 2015

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی البرز گفت: خسارت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سیل سیجان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان البرز، هادی کرابی اظهار داشت: با پیگیری کمیته امداد، شرکت بیمه طرف قرار داد خسارت 5 خانواده تحت حمایت کمیته امداد را که در حادثه سیل سیجان دچار خسارت شده بودند، پرداخت شد.

وی ادامه داد: کارشناسان بیمه با توجه به خسارات وارد شده به منازل 5 خانواده تحت حمایت کمیته امداد ساکن در روستای سیجان جاده چالوس پس از بررسی نهایی به آنها پرداخت شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز تصریح کرد: چندی پیش کلیه خانوارهای تحت حمایت این نهاد در برابر حوادث غیرمترقبه شامل سیل، زلزله، طوفان و آتش سوزی بیمه شدند.

کرابی گفت: موضوع بیمه حوادث پرداخت غرامت معین در صورت تایید خسارت و جبران هزینه‌های ناشی از وقوع حوادث مشمول بیمه حوادث غیر مترقبه و سوانح طبیعی است.

وی با بیان اینکه خانوارهای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد غالبا در مناطق محروم سکونت دارند افزود: منازل این خانوارها به دلیل واقع شدن در بافت‌های ضعیف و فرسوده شهری و همچنین روستایی در مواقع بحران، بیشترین آسیب‌ها را متوجه می‌شوند.

کرابی بیان کرد: با اجرای طرح بیمه حوادث، در صورت بروز حادثه، بخش قابل توجهی از مشکلات مددجویان در این زمینه مرتفع می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد یادآور شد: وقوع این حوادث علاوه ‌بر بروز تلفات، خسارت‌های مختلفی نیز به تاسیسات زیربنایی، اماکن مسکونی و تجاری،‌ واحدهای تولیدی، صنعتی و کارخانه‌ها، باغات و محصولات کشاورزی، دام و طیور وارد کرده و امنیت و اقتصاد مردم را با خطر روبه‌رو می‌کند، بنابراین اقدام به بیمه نمودن از ضروریات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار