سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج نیازمند یک کار تیمی است و نیاز به همراهی همه ادارات ذیربط دارد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ 07 May 2024

به گزارش تابناک کردستان، بهادر اسدی، امروز سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) در نخستین جلسه پیشگیری از تصادفات در عاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان اظهار کرد: ساماندهی وانت‌بار‌های دوره‌گرد می‌تواند بخشی از نازیبایی‌های شهر سنندج را ترمیم بخشد.

وی افزود: موضوع دستفروشی و وانت‌های میوه‌فروشی واقعیت جامعه ما هستند و توجه به معیشت این افراد در اجرای طرح ساماندهی ضروری است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان در ادامه فرهنگ‌سازی و تولید محتوای آموزشی مناسب برای رانندگان را اقدامی پراهمیت و اثرگذار در جهت کاهش تصادفات رانندگی ارزیابی کرد و از رئیس پلیس راهور، اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان درخواست کرد که همکاری مشترکی را در جهت آموزش و فرهنگ‌سازی به منظور کاهش تصادفات در دستور کار خود قرار دهند.

اسدی با تاکید بر اینکه عوامل انسانی مهم‌ترین دلیل تصادفات هستند، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها ابتدا باید وظایف خود را به درستی انجام داده و در گام بعد تعامل با سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه ترافیک را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات استان در حوزه ترافیک و حمل‌ونقل درون‌شهری مربوط به شهر سنندج است، خاطرنشان کرد: کنترل پلیس راهور در شهر سنندج باید افزایش یافته و شهرداری نیز نسبت به رفع نواقص این حوزه به ویژه در نصب دوربین‌های نظارتی و احداث پارکینگ اقدام کند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار