رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، گفت: با نگاهی به تاریخ انقلاب در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۴ 23 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، اکبر محمدی امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت ماه) در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده این استان در دیدار با امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان، استقلال را یکی از مؤلفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: ایران اسلامی همواره برای دستیابی به استقلال ناگزیر به تقویت بنیه دفاعی و نظامی است که این راهبرد باید به صورت مدون پیگیری و مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی در می‌یابیم ارتش و ارتشیان همراه مردم و انقلاب بوده اند و تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش در دفاع مقدس گواه این ایثار و فداکاری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان عنوان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و به روز دنیاست که خوشبختانه در این مسیر به خودکفایی کامل رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برد.

محمدی، با اشاره به عملیات وعده صادق ادامه داد: عملیات وعده صادق برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است و اقدام تاریخی فرزندان این مرز و بوم باردیگر ثابت کرد که ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است.

در ادامه امیر سرتیپ دوم حمید رضا رحمت پور، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در سخنانی از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از این قرارگاه عملیاتی تقدیر کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان آمادگی، دانش به روز، بهره گیری از نیرو‌های مخلص و انقلابی و حرکت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان در تمامی مقاطع و شرایط آماده است علاوه بر دفاع از خاک ایران اسلامی حافظ جان و مال و ناموس مردمان این سرزمین باشد.

در پایان این دیدار اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اهداء لوح تقدیر از تلاش ها، مجاهدت‌ها و دلاورمردی‌های نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان تجلیل کرد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار