استاندار مازندران مردمی سازی اقتصاد را سیاست و رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و با بیان اینکه لازمه تحق شعار سال رهبری استفاده بیش از پیش از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی سازی امور اقتصادی است، گفت: همسو با تحقق منویات رهبری، برای تعامل با نمایندگان مردم در خانه ملت، دستگاه قضایی و حاکمیتی هیچگونه محدودیتی نداریم.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱ 16 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: برنامه‌ی سال‌جاری، توزیع ۱۴۰۰ جعبه تخم نوغان بین ۷۰۰ مددجو است که نوغان‌داری با مطالبات مردمی باید شکل جریان به خود گرفته و سبب ترویج این صنعت باشد.

 

سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، طرح تجهیز و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی در ۱۵۰ هکتار اراضی کشاورزی شهرستان آمل (۱۲۷ هکتار در روستای بزمینان و ۲۳ هکتار در روستای خاص‌کلا) با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست که موجب ارتقاء کمیت و کیفیت تولید خواهد شد. 

 

فرمانده سپاه کربلا از تشکیل زنجیره انسانی مردم دیار علویان در قدردانی و حمایت از عملیات تاریخی و غرورآفرین وعده صادق و طرح نور در سواحل دریای خزر خبر داد.

 

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت:

باید به ۲۰ میلیون اقامت مسافران، گردشگران و خانه دومی ها در آمار جمعیت مازندران توجه ویژه شود.

 

 آسمان استان امشب و فردا در مناطق ساحلی و جلگه ای صاف تا نیمه ابری و در ارتفاعات نیمه ابری ،در بعضی ساعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد همراه است.

 فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به مطالبات مردم از دستگاه های اجرایی برای مقابله با بدحجابی از تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر خبر داد.

 معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا مازندران در خصوص ارسال پیامک حاوی لینک بدافزار در پوشش اخطاریه کشف حجاب هشدار داد.

 خزانه گیری ۱۴۰ هزار هکتار از زمینهای شالیزاری استان انجام شد.

 سرپرست ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد مازندران: هزار و ۲۱۹کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی استان فعالیت می کنند.

 مدیرعامل هلال‌احمر مازندران : بیش از ۵ هزار سبد معیشتی در قالب پویش «هلال رحمت» نوروز امسال در استان تهیه و توزیع شد.

 سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران از مبارزه با آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز در ۱۰۵ هزار و ۱۸۵ هکتار مزارع گندم و جو استان خبر داد.

 در آئینی با حضوردبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام مرتضی احمدی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی و از خدمات غلامرضا عبدی تکریم و تقدیر شد.

 رئیس اداره ایمنی راه‌های مازندران از بازسازی، نوسازی ، تعمیر و نصب ۱۱ هزار و ۸۵۰ تابلوی علائم اخطاری و انتظامی در استان خبر داد.

 تفاهم‌نامه‌ همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی مازندران منعقد شد.

 ناصر علیزاده ، فرنگی کار مازندرانی، در فینال وزن ۸۷ کیلوگرم با پیروزی ۵ بر صفر مقابل حریف قزاقستانی ، نخستین مدال طلای ایران را در رقابتهای بزرگسالان قهرمانی آسیا به گردن آویخت.

 رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد با شرکت بیش از ۱۶۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن ، امروز و فردا در بابلسر پیگیری می شود.

 حسن یزدانی‌، آزادکار قهرمان جهان، از اوایل اردیبهشت تمریناتش را آغاز می‎ کند.

 تیم آورتا ساری با برتری در دو دیدار مرحله حذفی، در لیگ برتر بسکتبال ماندگار شد

 

معاون وزیر ارتباطات با ابراز خرسندی  از انجام این پروژه و فیبر نوری در گلوگاه گفت:

۱۵ کیلومتر فیبرنوری نوری با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در گلوگاه  اجرایی شد و جمعیت قابل توجهی از شهروندان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار