- اداره‌ کل هواشناسی کرمان وزش باد به‌نسبت شدید، کاهش کیفیت هوا با خیزش گردو غبار و رگبار باران را روزهای آتی در این استان پیش بینی کرد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ 06 April 2024
پیش‌بینی طوفان شن و رگبار باران در کرمان

 

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی این اداره کل، در اطلاعیه روز شنبه هواشناسی آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی برای امروز (شنبه) در برخی مناطق و ارتفاعات مرکزی استان رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

این اطلاعیه می افزاید: در سایر مناطق جوی به‌نسبت پایدار و آرام حاکم است و فردا در برخی از مناطق شمال، غرب و جنوب شرق وزش باد به‌نسبت شدید را خواهیم داشت، لذا افزایش غلظت غبار و خیزش گرد و خاک به ویژه در مناطق جنوب شرقی دور از انتظار نیست.

 

اطلاعیه هواشناسی کرمان تصریح کرد: روز دوشنبه ضمن افزایش ابر در مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق شمالی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق در شمال غرب و جنوب شرق استان به همراه وزش باد به‌نسبت شدید پیش بینی می شود.

 

براساس این گزارش همچنین طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات مرکزی استان رگبار باران را خواهیم داشت و برای سایر مناطق افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بنا به اعلام هواشناسی، در شبانه‌روز گذشته لاله‌زار شهرستان بردسیر با دمای یک درجه سردترین و کهنوج با دمای ۳۵ گرم ترین نقاط استان کرمان بودند؛ در شهر کرمان نیز بیشینه دما ۲۳ و کمینه هفت درجه گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار