استاندار سمنان گفت: براساس گزارش‌های اعلامی، در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر مسافر و زائر به‌صورت رسمی، غیر رسمی و اضطراری در استان اسکان داده شدند و از جاذبه‌های مختلف استان حدود ۳۲۸ هزار نفر بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ 02 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز (۱۴ فروردین ماه) در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر و راهبری وضعیت تصادف‌های استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان، گفت: اقدامات انجام‌شده در راستای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) و مدیریت امور در حوزه ترافیک و راه‌های استان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ توسط تمام دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر و نیروی انتظامی، ارزشمند و قابل تقدیر است و تا پایان تعطیلات عید سعید فطر، این امر در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از مردم استان که در روز ۱۳ فروردین، روز طبیعت، حرمت شهادت امیرالمومنین (ع) را به بهترین شکل ممکن حفظ کردند، تقدیر و تشکر ویژه می‌کنم.

استاندار سمنان بیان کرد: در بحث مدیریت امور با هدف کاهش تعداد فوتی‌های ناشی از تصادف‌های رانندگی در راه‌های استان، نیازمند اقدامات ویژه هستیم که توجه به مسیر‌های فرعی و مدیریت امکانات در این حوزه امری با اهمیت است.

هاشمی ادامه داد: معرفی نقاط احصاشده با هدف احداث و استقرار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین جاده‌ای به‌ویژه در مسیر‌های فرعی در قالب بسته‌های فرصت سرمایه‌گذاری ویژه بخش خصوصی از نمونه اقداماتی است که امسال باید دنبال شود.

استاندار سمنان ضمن تسلیت و تبریک شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشور توسط اسرائیل غاصب در سوریه، گفت: ان‌شاءالله مردم کشور و استان سمنان در راهپیمایی روز جهانی قدس از اقدامات ناشایست این رژیم غاصب که با خوی حیوانی انجام می‌شود، اعلام انزجار خواهند کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار