رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اشاره به اجرای طرح اورژانس دونده برای اولین بار برای ارائه خدمات به مصدومان چهارشنبه سوری، از مردم خواست که در چهارشنبه آخر سال، از ترددهای غیرضروری و مسدود کردن راه آمبولانس‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک تهران، محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران درباره تمهیدات اورژانس استان تهران برای خدمت رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در شب چهارشنبه سوری، مرکز ارتباطات ۱۱۵ سازمان اورژانس استان تهران، با افزایش تعداد پرستاران در این مرکز، ظرفیت پاسخگویی را افزایش داده است.

وی افزود: ۲۸۶ دستگاه آمبولانس در سطح استان تهران در مناطقی که در سال‌های گذشته پرخطر ارزیابی شده‌اند استقرار خواهند داشت؛ همچنین تمام پایگاه‌های اورژانس در سطح استان تهران آمادگی کامل دارند تا به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری خدمات درمانی ارائه کنند. تمام مرخصی‌ها برای کارکنان ستادی و عملیاتی نیز در روز چهارشنبه سوری لغو شده است.

استفاده از نیرو‌های اورژانس دونده برای نخستین بار در چهارشنبه سوری

توکلی ادامه داد: امسال برای اولین بار از نیرو‌های اورژانس دونده در سطح شهر در مراسم چهارشنبه سوری استفاده می‌کنیم تا در صورت وجود ازدحام یا افزایش بار ترافیکی و عدم امکان ورود خودرو‌های امدادی به محل حادثه، تکنسین اورژانس خود را بر بالین بیمار برساند و بتواند به آسیب دیدگان خدمات درمانی را ارائه دهد.

آمادگی دو فروند بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال مصدومان

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با بیان این که دو فروند بالگرد اورژانس هوایی برای چهارشنبه آخر سال در حالت آماده باش قرار خواهد داشت؛ گفت: نمایندگان سازمان اورژانس تهران در ۱۲ بیمارستان مهم تهران از جمله فارابی، شهید مطهری، سینا، امام خمینی (ره) و ... حضور خواهند داشت و با تمام بیمارستان‌های سطح استان تهران برای آمادگی و خدمت رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری هماهنگی‌های لازم انجام شده است. همچنین تا پایان وضعیت مأموریتی، اتوبوس آمبولانس‌ها در سطح شهر فعال خواهند بود.

مردم از برپایی آتش در خیابان‌ها و مسدود کردن راه آمبولانس بپرهیزند

توکلی هشدار داد: شهروندان از برپایی هرگونه آتش در خیابان‌ها و مسدود کردن راه آمبولانس‌ها پرهیز کنند. همچنین مردم تا حد امکان از تردد در خیابان‌ها خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار