مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: متقاضیان حج عمره می‌توانند با ورود به سامانه از صدور ویزای حج عمره خود اطمینان حاصل کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸ 10 January 2024

کسب اطمینان از صدور ویزای حج عمره از طریق «سامانه الکترونیکی»سعید کریمی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: افرادی که می‌خواهند از صدور ویزای حج عمره خود مطمئن شوند باید به سامانه visa.mofa.gov.sa مراجعه کنند.

وی افزود: افراد با ورود به این سامانه می‌توانند با چند جستجو ساده مطمعن شوند که ویزا برایشان صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: برای ورود به این سامانه نیاز به شماره پاسپورت است که در کشوی اول رقم جواز را باید انتخاب کنند و در مقابل آن شماره پاسپورت خود را بنویسند.

وی عنوان کرد: در کشوی دوم باید اسم اول را انتخاب کنند و در مقابل آن نام خود را بنویسند، در کشوی دیگر باید کشور خود را انتخاب کنند و در مرحله آخر باید کد امنیتی را وارد و گزینه استعلام را انتخاب کنند.

این مسئول گفت: اگر ویزای حج عمره توسط کشور سعودی آماده شده باشد تصویر ویزا برای افراد قابل مشاهده است و افراد می‌توانند از این تصویر یک پرینت بگیرند و همیشه همراه خود داشته باشند.

کریمی‌خو خاطرنشان کرد: ممکنه است اطلاعات ویزا با اطلاعات شما مطابقت نداشته باشد در این صورت باید مغایرت یا اختلاف را سریعا به مدیر کاروان یا مدیر دفتر زیارتی اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار