تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مدیر داروخانه ای را به دلیل گرانفروشی به پرداخت قریب 2 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵ 22 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: شعبه پنجم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی به پرونده گرانفروشی به ارزش ۳۴۹ میلیون ریال داروخانه‌ای در یاسوج رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به نظریه کارشناسان کمیسون ماده ۱۱ معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تخلف انتسابی را محرز اعلام، و مدیر داروخانه را به پرداخت قریب ۲ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

لقمانی گفت: با شکایت بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بر نحوه توزیع و عرضه دارو و با بررسی فاکتور بیمار پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال کردند.

به گفته لقمانی به منظور جلوگیری از گرانفروشی داروخانه ها، از مردم تقاضا می‌شود حتما فاکتور خرید دارو‌ها را دریافت کنند و در صورت مشاهده تخلف از جمله احتکار، کم فروشی، عدم حضور مسئول فنی، امتناع از عرضه خدمات، و کیفیت لوازم آرایشی و بهداشتی می‌توانند از طریق حضوری یا به سامانه‌های ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۹۰ وزارت بهداشت گزارش نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار