رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام؛
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام افزود : توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در محورهای گردشگری باید یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان باشد.
کد خبر: ۱۱۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 19 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست‌محمدی  در سفر به شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره‌شهر گفت :  توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان با حمایت‌های ویژه مسئولان باید تقویت شود.

وی افزود : حمایت موثر از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مناطق نمونه گردشگری براساس طرح جامع مصوب منطقه از دیگر برنامه‌ها در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری استان محسوب می‌شود.

فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان نیز بیان داشت : استان ایلام در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در بحث گردشگری، صنایع‌دستی و اماکن زیارتی از پتانسیل خوبی برخوردار است و با توجه به وجود مکان‌های تاریخی، مذهبی شاخص، گردشگری و حضور صنعتگران بین‌المللی زمینه خوبی برای توسعه صنعت توریست دارد.

وی  گفت : شریفی از تلاش مسئولان استان برای توسعه صنعت درآمدزا در این شهرستان‌ها خبر داد و یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان‌ها بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار