مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل از صدور کارت جدید خبرنگاران به شکل مناسب و الکترونیکی با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه رسانه‌ای استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷ 17 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هادی صباغی عصر امروز در جریان نشست مطبوعاتی نماینده مردم اردبیل در مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا آخر هفته قرار است کارت‌های جدید خبرنگاران براساس اطلاعات و مدارک جمع‌آوری شده، ارائه شود که حدود 90 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: ما براساس مصوبه خانه مطبوعات در روند صدور کارت و ارائه برخی از خدمات به خبرنگاران با تلاش و جدیت بیشتر عمل می‌کنیم و امیدواریم صدور این کارت زمینه ارائه خدمات بهتر به تلاشگران این عرصه را به همراه ساماندهی تمام کارها و فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر بخش‌های تخصصی فراهم آورد.

مدیر خانه مطبوعات استان با بیان اینکه خانه مطبوعات با تمام توان و جدیت برگزاری جشنواره مطبوعات استان اردبیل را دنبال می‌کند، گفت: امیدواریم در مهلت مقرر نشریات محلی و صاحبان رسانه‌ها آثار خودشان را تحویل خانه مطبوعات داده و زمینه حضور مؤثر و کارآمدشان را در جشنواره مطبوعات استان اردبیل فراهم آورند.

صباغی افزود: ما تا سه ماه به برگزاری انتخابات مجلس آمادگی داریم تا در خانه مطبوعات در خدمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارائه گزارش به مردم از طریق رسانه‌ها باشیم که در این زمینه خانه مطبوعات پل ارتباطی نمایندگان با اصحاب رسانه هستند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

وی در مورد سیاست جدید وزارت ارشاد در پوشش بیمه‌ای خبرنگاران بیان کرد: این سیاست مبتنی بر اقدام هر نشریه و روزنامه برای پوشش بیمه‌ای خبرنگاران مشغول در آن رسانه است که این خود مزیت خوبی برای فعالیت‌های بیمه‌ای و پوشش بهتر را حکایت می‌کند.

صباغی اضافه کرد: البته این امر برخی نارسایی‌ها و بی‌توجهی مدیران رسانه‌ها به پوشش بیمه‌ای خبرنگاران را به همراه دارد که امیدواریم این نارسایی نیز با نظارت‌ها و پیگیری‌های مؤثرتر به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار