معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور؛
معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان داشت : در تلاش هستیم که در وقت مناسب برای شهرها و شهرستان های فاقد نماز جمعه، امام جمعه واجد شرایط را انتخاب و این تریبون مهم و مقدس را در همه نقاطی که آمادگی و شرایط مورد نیاز دارند، فعال کنیم .
کد خبر: ۱۱۲۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 04 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام غلامرضا تقی زاده  بیان داشت :  شهرستان آبدانان  با اهدای ۲۲۰ نفر شهید ، ۸۰۰ نفر جانباز ، ۳۰نفر آزاده و ۶ هزار نفر رزمنده در دوران دفاع مقدس مراتب وفاداری و تعهد خود را به انقلاب اسلامی و رهبری معظم آن به اثبات رسانده اند.

وی گفت : سنگر نماز جمعه و پرچمداری ائمه محترم جمعه از اول انقلاب اسلامی تا ‌کنون سهم بزرگ و اثرات مثبت بسیار عمیقی در توسعه معنویات و هدایت افکار عمومی در اقصی نقاط ایران از خود برجای گذاشته است.

حجت الاسلام غلامرضا تقی زاده ادامه داد : موافقت اصولی احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان آبدانان از طریق و زارت بهداشت اخذ شده و اعتبارهای مورد نیاز آن نیز در قالب بودجه امسال پیش بینی شده است.

 وی مطرح کرد : نهاد امامت جمعه از شئونات ولی فقیه و نظام اسلامی و از یادگاران حضرت امام(ره) و برکات ماندگار انقلاب اسلامی است که تا کنون در تحکیم وحدت ، تقویت بنیان‌های دینی و اجتماعی و شناسایی و خنثی کردن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نقش بی بدیل و ارزنده ای در کشور ایفا کرده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار