امام جمعه کرج گفت: دشمن با شعارهای مختلف شیعه‌هراسی می‌کند اما آئین اربعین نقشه آنها را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ 02 September 2023
آئین هویت‌ساز اربعین مقابل شیعه‌هراسی دشمن ایستاد
به گزارش «تابناک البرز» آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج، گفت: افتتاح پالایشگاه عظیم پارس جنوبی مصداق ما می‌توانیم بود.
امام جمعه کرج افزود: پروژه مذکور پس از ۲۰ سال از آغاز احداث، با حرکت جهادی ۲‌ساله به ثمر نشست در نتیجه باید مجاهدت ملت ایران به‌درستی اطلاع‌رسانی شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز با اشاره به اینکه مدعیان آزادی در مقابل دستاورد پارس جنوبی سکوت پیشه کردند، اظهار داشت: آنها از رسیدن ایران به قله نگران هستند.
آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: عده‌ای به‌عنوان ستون پنجم دشمن، از کنار دستاوردها با سکوت خبری می‌گذرند در نتیجه باید امور جهادی را با نشاط پیش ببریم.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دولت باید تمجید رهبر انقلاب را سرمایه خود بداند، در بخش دیگری گفت: آمریکا امروز با اختلافات شدید داخلی مواجه است.
آیت‌الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه روسیه و چین موقعیت جهانی کاخ سفید را به مخاطره انداخته‌اند، افزود: امروز آمریکا دیگر قدرت گذشته را ندارد.
وی به ایجاد ناآرامی توسط آمریکا در غرب آسیا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا درصدد است تا داعش را دوباره فعال کند و منطقه را به آشوب بکشاند.
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه تا بانک به معنای اسلامی عمل نکند، عدالت برقرار نمی‌شود، گفت: در بانکداری بدون ربا باید قوانین اسلامی را رعایت کرد.
وی به آئین هویت‌ساز اربعین اشاره کرد و افزود: دشمن با شعارهای مختلف شیعه‌هراسی می‌کند اما جامعه اسلامی با وحدت نقشه را نقش برآب می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار