مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان: ،هم‌زمان با هفته دولت در استان، عملیات اجرایی ۳ بوم‌گردی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴ 22 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس: محمد جواد ساوری در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات اجرایی ۳ بوم‌گردی، هم‌زمان با هفته دولت در گلستان خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته اول شهریورماه که مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر و به نامه هفته دولت نام‌گذاری شده است، بهانه خوبی برای ارائه دستاورد‌ها و عملکرد مجموعه دولت مردمی و عدالت محور به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری تعداد سه پروژه اقامتگاه بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های گرگان، بندر گز و مراوه‌تپه کلنگ‌زنی خواهد شد و این پروژه‌ها که در مناطق روستایی اجرایی می‌شود پس از افتتاح و بهره‌برداری زمینه اشتغال حدود ۲۰ نفر را فراهم می‌سازد.

گفتنی است با نگاه ویژه دولت مردمی به ایجاد اشتغال پایدار روستایی-عشایری، ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی به‌عنوان شکل‌دهنده زنجیره‌ای از مشاغل در روستا‌ها به‌صورت ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار پیگیری می‌شود.

برچسب ها: گرگان ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار