فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند سه نفره سارقان بازار آهن مکان، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقت شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 05 August 2023

دستگیری سارقان ۲ میلیاردی بازار آهن مکان

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز شنبه در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ابتدای تیرماه سال جاری از کارگاه های تولیدی در بازار "آهن مکان" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری سیزده آبان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های پلیسی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد که سه سارق با همکاری یکدیگر که ۲ خانم و یک آقا می باشند سرقت ها را انجام داده اند افزود: در شاخه دیگری از بررسی های پلیس هویت و مخفیگاه سارقان که از خرده فروشان موادمخدر بودند در خانه های متروکه سبزی کاری های آن محله شناسایی و در دهم مرداد ماه امسال در یک عملیات ضربتی پس از هماهنگی های قضائی اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال به سرقت رفته کشف و کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

این مسئول به اعتراف متهمان در پیگیری های انتظامی اشاره کرد و اعلام کرد: هرسه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار