تابناک هرمزگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: محموله ۳۰ کیلوگرمی موادمخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان بندرعباس کشف شد.
کد خبر: ۱۱۱۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 12 July 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// علیرضا احمدی منش در توضیح کشف ۳۰ کیلوگرمی موادمخدر صنعتی در شهرستان بندرعباس اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادامه روند مبارزه با سوداگران مرگ در هرمزگان، از انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر صنعتی توسط قاچاقچیان به وسیله یک دستگاه کامیون ترانزیتی مطلع شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله موردنظر طراحی و اجرا کردند.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) به دستور مقام قضایی، در این عملیات غافلگیر کننده ضمن توقیف کامیون موردنظر، در بازرسی به عمل آمده، ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان استان هرمزگان اضافه کرد: در جریان این عملیات، یک تبعه خارجی که راننده کامیون حامل مواد مخدر بود، دستگیر شده و با صدور قرار تامین کیفری در بازداشت قرار دارد.

احمدی منش اشاره کرد: کامیون حامل مواد مخدر صنعتی از یکی از مرزهای شرقی وارد کشور شده است و سوداگران قصد داشتند این محموله را در سراسر کشور توزیع کنند که خوشبختانه با اجرای این عملیات توسط حافظان امنیت کشور در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.

وی ابراز کرد: تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و دیگر عوامل پشت پرده قاچاق این حجم از مواد مخدر صنعتی ادامه دارد که نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: مواد مخدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار