در گفت و گو با تابناک قم مطرح شد؛
 مدیر منطقه هفت شهرداری قم اظهار کرد: از ابتدای سال 1402 تا کنون10 ملک با ارزش ریالی 65 میلیارد تومان پیرامون پروژه فاز 5  عماریاسر تملک شده  است.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 27 June 2023

به گزارش تابناک قم، محمد رمضانی، مدیر منطقه هفت شهرداری قم در گفت وگو با تابناک قم پیرامون وضعیت پروژه عماریاسر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای تکمیل پروژه فاز 5 عماریاسر تعداد 10 ملک در مساحت تقریبی 1650 مترمربع

و به ارزش تقریبی 650 میلیارد ریال  (65 میلیارد تومان) به تملک درآمده است که از این آمار تعداد 9 باب در طول مسیر تخریب نشده است.

رمضانی ادامه داد: از این تعداد 4 مورد از تملکات در حال توافق و مذاکره جهت توافق است و تعداد 5 باب توافق شده، در حال تخلیه و تخریب است.

وی  افزود: در راستای تکمیل این پروژه، تملک 62 ملک در سال ۱۴۰۱ با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومانی، تملک ۱۰۲ ملک تا پایان ۱۴۰۰  که مجموعا ۱۸۲ پلاک می شود با پرداخت نقدی ۷۵ درصدی هزینه‌ ها بابت تملکات سال ۱۴۰۲ و استفاده از ظرفیت تهاتر و املاک معوض در باقی توافقات صورت گرفته است.

رمضانی در راستای تامین هزینه تملکات اظهار کرد: در تمکلات فاز ۵ محور عمار یاسر از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان برای تأمین هزینه ها کمک گرفته شد که این مهم در تامین هزینه ها و پیشبرد پروژه تاثیر داشت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به پروژه حدفاصل معلم تا شهید فاطمی اظهار کرد: تونل غدیر تا خیابان بیگدلی در حال اجراست و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید و ما بقی این پروژه به صورت رو سطحی ادامه پیدا خواهد کرد..

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار