معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام با اشاره به تشدید نظارت بر بازار استان، گفت: طرح جمع آوری لوازم خانگی بدون شناسه در سطح بازارهای استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۱۰۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 11 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی کاکاخانی اظهار کرد: لوازم خانگی از جمله کالاهایی است که طرح نظارت بر آن در استان تشدید یافته و این نظارت ها بیشتر به منظور داشتن شناسه لوازم خانگی است.

وی با اشاره به اینکه نداشتن شناسه کالا به منزله قاچاق کالا محسوب می شود، افزود: هرگونه لوازم خانگی بدون شناسه در قالب این طرح جمع آوری می شوند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام تاکید کرد: گشت های مشترگ سازمان صمت، تعزیرات و دیگر دستگاه های نظارتی و بازرسی در استان به منظور جمع آوری لوازخ خانگی بدون شناسه آغاز شده است.

کاکاخانی اضافه کرد: شهروندان برای خرید کالاهای معتبر و شناسنامه دار کد کالا را به *۴*۷۷۷۷# ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح های سازمان بازرسی صمت استان به طور مداوم و در طول سال ادامه دارد، بیان کرد: جلوگیری از گران فروشی و عرضه کالاهای با کیفیت و استاندارد از جمله اهداف مهم سازمان صمت استان است.

معاون نظارت و بازرسی صمت استان بیان کرد: مردم استان ایلام هرگونه تخلف احتکار، قاچاق، عدم عرضه محصول، عدم درج قیمت، کم فروشی و..، از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ گزارش کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار