در سطح بالای روابط سیاسی با روسیه هستیم و استان‌های مازندران و آستراخان می توانند به توسعه و تقویت این روابط کمک کنند. دو کشور روسیه و جمهوری اسلامی ایران دارای روابط راهبردی در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی بوده اند
کد خبر: ۱۰۹۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 07 April 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران امروز در هتل میزبان شهرستان بابلسر میزبان استاندار آستراخان روسیه است. 

استقبال استاندار مازندران از استاندار آستراخان روسیه در بابلسر  

بر اساس این گزارش، استاندار مازندران اظهار داشت

: مازندران و آستراخان می توانند بیشتر به توسعه روابط ایران و روسیه کمک کنند 

استقبال استاندار مازندران از استاندار آستراخان روسیه در بابلسر+گزارش تصویری
استقبال استاندار مازندران از استاندار آستراخان روسیه در بابلسر+گزارش تصویری  

 سید محمود حسینی پور روز جمعه در نشستی با عنوان "دریای خزر، دریای صلح و دوستی، گسترش روابط اقتصادی مازندران - آستراخان" در دیدار با اینورا بابوشکین استاندار آستراخان روسیه در بابلسر، ابتکار عمل بسیار خوب همتای آستراخانی خود بابت سفر دوستانه به چند استان همسایه را تحسین کرد و افزود:

گفتنی ست دو کشور جمهوری فدراتیو روسیه و جمهوری اسلامی ایران دارای روابط راهبردی در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی بوده اند.

اسدی خانم مهر خبرنگار:
امروز در نشست مشترک استاندار مازندران با استاندار آستراخان روسیه در بابلسر

استاندار آستراخان روسیه گفت: جشنواره بین المللی موسیقی و سمفونی ارکستر دریای خزر با حضور هنرمندان کشورهای عضو در آستراخان برگزار می شود.

 ینورا بابوشکین صبح جمعه در نشست دریای صلح و دوستی، گسترش روابط اقتصادی مازندران - آستراخان با بیان اینکه مطمئن هستیم در آینده نزدیک رابطه بسیار خوبی در حوزه بازرگانی بین مازندران و آستراخان خواهیم داشت، بر لزوم رفع مشکل ویزا بین دو استان تاکید کرد وگفت: امیدوارم که با توسعه مناسبات بخش خصوصی بین دو استان این مسئله برطرف شود.
وی ادامه داد: سپتامبر امسال جشنواره‌های موسیقی بین المللی و ارکستر سمفونی دریای خزر با حضور هنرمندان کشورهای حاشیه برگزار می‌شود و از همه کشورهای حاشیه خزر و هنرمندان خواستیم که ظرفیت‌های فرهنگی و هنری خود را در این جشنواره معرفی کنند.
وی تصریح کرد: در روز پایانی جشنواره ۱۱ ستاره سنفونی موسیقی با حضور هنرمندان کشورهای عضو دریای خزر برگزار می‌شود و از جمهوری اسلامی ایران و مازندران نیز برای حضور در این جشنواره‌های دعوت به عمل می‌آوریم
استاندار آستراخان با عنوان اینکه سپتامبر ۲۰۲۳ هشتمین جشنواره رسانه‌ای دریای خزر با موضوع احیای دیپلماسی عمومی و اجتماعی برگزار می‌شود، افزود در این همایش‌ها سرکنسول و سفر کشورهای مختلف حضور پیدا می‌کنند و از جامعه رسانه‌های مازندران هم درخواست می‌کنیم تا در این جشنواره شرکت داشته باشند 

استقبال استاندار مازندران از استاندار آستراخان روسیه در بابلسر+گزارش تصویری  


وی از استاندار مازندران برای سفر به آستراخان دعوت و اظهار امیدواری کرد تا مباحث مطرح شده در جلسه امروز در مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد، گفت: بسیار تمایل دارم که هیئت بخش خصوصی استان مازندران و آستراخان نیز تفاهم نامه‌ها و توافق‌هایی داشته باشیم 

 

خبر سمیه اسدی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار