معاون بازرسی اداره کل صمت استان ایلام؛
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان ایلام گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، همکاری دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره کل صمت استان دومین انبار نگهداری غیر قانونی کاغذ در شهر ایلام کشف شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 27 February 2023

به گزارش تابناک ایلام، مهدی کاکاخانی اظهار داشت: براساس بررسی های صورت گرفته، اقلام کشف شده تعداد ۹۶۵ بسته کاغذ می باشند که ارزش ریالی آنها یک میلیارد ۱۲۸ میلیون ریال برآورد می شود.

وی اضافه کرد: اقلام کشف شده به صورت مخفیانه و غیرقانونی در یک واحد مسکونی انبار شده‌اند که پس از شناسایی و صورتجلسه، پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون اداره صمت ایلام یادآور شد: علیرغم اطلاع رسانی ها و تذکرات متعدد، هنوز برخی از مدیران واحدهای صنعتی و صنفی از ثبت انبارهای خود در سامانه جامع انبارها و همچنین بروزرسانی موجودی انبارهای امتناع می کنند که این مسئله باعث بروز مشکلات و وارد آمدن خسارت های مالی به آنان به جرم تخلف نگهداری کالای قاچاق و احتکار می شود.

کاکاخانی تاکید کرد: در مرحله بعدی بازرسی از واحدهای مشمول ثبت انبارها، نانوایی ها نیز بایستی برای ثبت ورودی و خروجی میزان آرد دریافتی در سامانه جامع انبارها اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون از طریق اتحادیه مربوطه به آنان اطلاع رسانی صورت گرفته و بازرسین اداره کل طرح تشدید نظارت و بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار داده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار