اعضا بسیج رسانه در تحریریه تابناک آذربایجان شرقی حضور یافتند و با عوامل و خبرنگاران تابناک دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴ 08 January 2023

ظهر روز شنبه ۱۷ دی‌ماه، اعضای بسیج رسانه استان در تحریریه تابناک آذربایجان شرقی حضور یافته و پس از بازدید از این مرکز در خصوص مسائل مختلف از جمله وضعیت رسانه ای جبهه انقلاب و همچنین جشنواره رسانه ای ابوذر با خبرنگاران تابناک گفت‌وگو کردند.

 

جواد بیرام‌زاده، مسئول بسیج رسانه استان درمورد تقویت رسانه ای جبهه انقلاب علی الخصوص در این دوران که نیاز مبرم جامعه امروز است، تاکید کردند. همچنین ایشان در رابطه با کیفیت و نوع برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر توضیحاتی را ارائه نمودند.

 

در این دیدار دو ساعته که در مورد بسیاری از مسائل پیرامون جامعه سخن گفته شد؛ در خصوص حضور خبرنگاران تابناک در جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز بحث و گفت و گو انجام شد.

 

در پایان گفتنی است چند تن از خبرنگاران تابناک آذربایجان شرقی در جشنواره فعالان رسانه‌ای ابوذر که به میزبانی بسیج رسانه استان برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند.

 

به گزارش تابناک مدت ارسال آثار به جشنواره تمدید گردیده است.طبق اعلام دبیرخانه ششمین جشنواره رسانه‌ای آذربایجان شرقی، با توجه به درخواست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۰ دی‌ماه تمدید شد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به آدرس اینترنتی
https://survey.porsline.ir/s/Mezy7okD
و یا بصورت حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
همچنین اصحاب محترم رسانه برای رفع سوالات و مشکلات خود در خصوص ارسال آثار می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۵۷۲۲ در تماس باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :