مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: ظرفیت سرمایه گذاری برای اتباع غیر ایرانی و صدور پروانه اشتغال برای آنان در این منطقه وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 13 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» اکبر قنبر پور با بیان این که هم اکنون فاز چهارم این منطقه با وسعتی بالغ بر ۱۶۵ هکتار در مرحله آماده سازی زیر ساخت‌ها و واگذاری به صنایع است، گفت: با توجه به اینکه مالکیت این منطقه متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است این موضوع می‌تواند به عنوان نقطه اتکایی برای شرکت ها، صنایع و بنگاه‌های اقتصادی باشد که در حوزه‌های فناوری و ارایه محصولات در این حوزه فعالیت می‌کنند.

او می گوید: بر همین اساس این شرکت در نظر دارد تا در چارچوب قوانین مناطق ویژه اقتصادی و در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات، بخشی از اراضی خود را با شرایط ویژه و در قالب قرارداد‌های اجاره ۲۵ ساله به سرمایه گذاران و تولید کنندگان در این بخش واگذار کند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه ظرفیت سرمایه گذاری برای اتباع غیر ایرانی نیز وجود دارد، گفت: با تمهیدات در نظر گرفته شده امکان به کار گیری اتباع خارجی و صدور پروانه اشتغال برای این افراد نیز وجود دارد.

متقاضیان واجد شرایط تولید تجهیزات ارتباطات و فناوری اطلاعات باید از تاریخ بیست و دوم آبان تا پانزده آذر ماه ضمن مراجعه به سایتwww.payamaviation.ir فرم‌های مربوطه را تکمیل و ثبت کنند. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۰۲۶۳۳۲۶۶۰۲۷و یا شماره ۰۹۱۲۵۶۶۷۲۶۱اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار