آبرسانی، گازکشی و آنتن دهی در بخش بالادست روستای باغ پیر کرج از امکاناتی محسوب می‌شوند که در این نقطه کسی به چشم ندیده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 22 October 2022

به گزارش «تابناک البرز» در پی تماس روستاییان مطلع شدیم درحالی که هنوز آبرسانی و گازکشی در بخش بالادست روستای باغ پیر کرج انجام نشده، آنتن دهی در این بخش نیز به دلیل سرقت کابل ها دچار اختلال شده است.

بخشدار بخش مرکزی کرج در این باره گفت: باتوجه به مجاورت این روستا با رودخانه محدودیت هایی برای آبرسانی به این روستا. وجود دارد و نمی توانیم در نزدیکی رودخانه چاه حفر کنیم، البته جلسه اولویت بندی این موضوع در آبفا برگزار شده است.

او درباره اختلال در آنتن دهی خطوط باغ پیر، می گوید: جاده کرج-چالوس، مسیر مواصلاتی پر ترددی است و اقدام دستگاه های خدمات رسان در آن به اخذ مجوز از راهداری نیاز دارد.

شاکر گفت: کابل کشی برای باغ پیر به نقطه ای رسیده بود که باید گاردریل جاده برای چند ساعت باز می شد اما به دلیل ایجاد مخاطرات احتمالی، راهداری جلوی کار را گرفت ولی از امروز طرح ایجاد کابل زمینی آغاز شده است و تا ده روز آینده مشکل آنتن دهی آن روستا حل خواهد شد.

او می گوید: سال گذشته کل بخش ما از نظر گازکشی سبز شد! یک بخش  از روستای باغ پیر گاز ندارد که حدود سی خانوار در آن زندگی می کنند.

بخشدار بخش مرکزی کرج گفت: شرکت گاز در بالادست جاده کرج-چالوس درحال فعالیت است زیرا قصد دارند قبل از سرما گازکشی را در آن نقطه به پایان برسانند و قطعا بعد از اتمام کار، طرح شان را در باغ پیر آغاز می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار