معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی‌های استان با حضور بازرسان همه دستگاه‌های مسئول در این رابطه به صورت تمام وقت انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 24 May 2022

به گزارش تابناک قم، احمدرضا سمیعی نسب بیان کرد: در همین رابطه بازرسان سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت، بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف قم به صورت تمام وقت مشغول نظارت بر نحوه فعالیت نانوایی‌های استان به‌منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در مورد عرضه این محصول راهبردی هستند.

وی افزود: تنها طی روز گذشته ۱۷۲ واحد نانوایی درقم توسط ۲۵ تیم نظارتی مورد بازرسی قرار گرفتند که در این میان تعداد ۳۹ پرونده تخلف تشکیل شد، همچنین تخلف ۹ واحد نانوایی به دلیل تعطیلی خودسرانه برای رسیدگی فوری ثبت شد.

گندم مورد نیاز استان قم در سیلوی بِتُنی ۱۱۰هزار تُنی شهید آصف نخعی که در جنوب غربی شهر قم در محور قم ـ سلفچگان قرار دارد، ذخیره می‌شود؛ این سیلو با توان تخلیه و بارگیری ۲۰۰ تُن در ساعت، در زمینی به مساحت ۹۰هزار مترمربع ساخته شده و از امکانات و تجهیزات کامل تخلیه و بارگیری گندم برخوردار است.
تعداد ۸۸۸ نانوایی دریافت کننده آرد یارانه‌ای در استان قم نان مورد نیاز مردم را تأمین می کنند، همچنین پنج کارخانه تولید آرد در قم فعال است و میزان آرد مصرفی نانوایی‌ها در این استان در هر ماه بیش از ۱۰ هزار تُن است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم در ادامه گفت:‌ در راستای پیشگیری و مبارزه با کالاهای قاچاق موجود در بازار استان بازرسان این سازمان طی گشت مشترک با اطلاعات بسیج در تاریخ یکم خردادماه جاری در بازرسی از انبار یک بنگاه اقتصادی، تعداد ۲ هزار و ۵۲۶ قلم کالا انواع نوشیدنی را به ظن قاچاق به ارزش ۲۱۷ میلیون ریال کشف و ضبط نمودند و فرد متخلف با تشکیل پرونده، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
وی افزود: بازرسان این سازمان طی گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان نیز در بازرسی از انبار یک بنگاه اقتصادی، مقدار ۱۶۰ کیلوگرم تخمه آفتابگردان و ۲۶ بسته کافی میکس را به ظن قاچاق به ارزش ۱۰۹ میلیون ریال کشف و ضبط نمودند و فرد متخلف با تشکیل پرونده، برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی گردید. 

سمیعی نسب همچنین از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده  کالای قاچاق و سایر تخلفات اقتصادی با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و مورد را گزارش نمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار