مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از عضویت ٢ هزار و ١۵٠ کرمانشاهی در صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: خواستار افزایش اعضا این صندوق و بهره مندی تعداد بیشتری از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در آن هستیم
کد خبر: ۱۰۴۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ 26 April 2022

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص عضویت در صندوق اعتباری هنر استان کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر صندوق اعتباری هنر در استان کرمانشاه دارای ۲ هزار و ۱۵۰ نفر عضو است.

وی با بیان اینکه رشد چشمگیر اعضا صندوق اعتباری هنر در استان موجب خرسندی و رضایت خاطر اهالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراهم می کند، افزود: پیگیری می کنیم در حوزه قرآن، هنر، فرهنگ و رسانه این اعضا را افزایش دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: به این ترتیب این افراد می توانند از امکانات، شرایط و تسهیلاتی که در این صندوق وجود دارد، بهره مند شوند و به حقوق و جایگاه اصلی خود دست یابند.

صفدری تاکید کرد: عضویت در صندوق هم دارای شرایط و ضابطه ای است اما متقاضیان می توانند اگر در فرایند عضویت دچار مشکلی شدند به ارشاد مراجعه کنند و تا جایی که منع قانونی وجود نداشته باشد برای عضویت آن ها تلاش می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار