فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد به همراه تعدادی از همکاران با حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گزارشی از اقدامات این تیپ سرافراز ارائه کرد .
کد خبر: ۱۰۳۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ 17 April 2022


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای تیپ مقتدر 48 فتح در عرصه های مختلف از آمادگی برای کمک به آموزش وپرورش خبرداد.
سردار حسین حکمتیان ضمن تبریک سال نو ،قرن نو و ماه پرفیض رمضان از مقام معلم تجلیل کرد و گفت: امروز به پاسداشت تجلیل و تکریم مقام معلم خدمت رسیدیم تا شخصیت معلم را پاس بداریم چرا که ما هرچه داریم مرهون زحمات معلمان است که در راه آموزش وتربیت فرزندان این مرزبوم تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه تیپ سرافراز ۴۸ فتح ماحصل رشادتها ،جوانمردیها و ایثارگریهای مردان روزگار در دفاع مقدس بود گفت: امروز الحمدالله تیپ 48 فتح همانند دوران 8 ساله دفاع مقدس خدمات چشمگیر و ارزشمندی هم در ایجاد امنیت پایدار در مرزهای شمال غرب کشور و هم در عرصه های مورد نیاز مردم در کمک به دولت انجام می دهد.
وی افزود: ما به عنوان خادمان ملت این وظیفه را داریم که ارتباط میان مردم و ولی را ایجاد کنیم، از خداوند متعال می خواهیم که همه مسئولان صادق و صالح را سلامت بدارد، و مسئولینی که بار خدمت به مردم را بر دوش دارند شاهد توفیقاتشان باشیم.
وی بیان کرد: تیپ 48 فتح در دوران دفاع مقدس و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریسی، قاچاقچیان، اخلال گران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.
فرمانده تیپ 48 فتح استان گفت: اگر کوه خائیز آتش گرفت، در آنحا بودیم، اگر زلزله سی سخت مسئله بود، تمام کننده کار بودیم، اگر اغتشاشاتی در استان اتفاق افتاد، آرام کننده بودیم.
سردار حکمتیان گفت: هر جا که سازمان متولی کار نتوانسته کار را تمام کند ورود پیدا کردیم، پشتوانه خوبی برای استان هستیم، الان هم به عنوان برادر در خدمت شما خواهیم بود.
وی اظهار کرد: هر جا مسئولیتی و مأموریتی باشد به عنوان سرباز حضور پیدا خواهیم کرد، از خداوند متعال برای حضرتعالی و همکارانتان در عرصه آموزش وپرورش که زیربنای توسعه کشور است آرزوی توفیقات روز افزون داریم.
وی با بیان اینکه تیپ ۴۸فتح در غرب کشور درجهت سرکوب گروهک‌ پژاک ۷شهید و ۳۲ جانباز تقدیم نمودیم گفت: در سیل و زلزله خوزستان در زلزله سی سخت و خاکریزی دزفول در جابجایی منزل سنگ تمام گذاشیم،سعی کردیم افراد محروم و معلول و ضعیف را در محرومیت زدایی و سازندگی وخانه سازی سرلیست قرار دهیم گر چه ما پاسداری و خدمت رسانی به همه ساکنین مردم جمهوری اسلامی ایران را وظیفه خود می دانیم.
سردار حکمتیان با ابراز خوشحالی از بازگشایی حضوری مدارس اظهار امیدواری کرد که این ویروس منحوس از کشور ما رخت بربندد و سلامتی به ایران اسلامی برگردد.
تیپ سرافراز 48 فتح در دوران دفاع مقدس وپس از آن خوش درخشید

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تبریک سال نو و گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: امنیت ما مدیون پاسداران سبزپوشی است که در دمای زیر صفر درجه دست بر روی ماشه دارند تا اندیشه های معلمین در جهاد تبیین بدرخشند.
حسنعلی عزت خواه افزود: امنیت ،اقتدار و آرامش امروز ایران عزیز مدیون شماهاست که که خوشبختانه تیپ سرافراز 48 فتح در دوران دفاع مقدس وپس از آن خوش درخشید و در همه میدانهایی که مردم نیاز دارند در کنار مردم خدمت می کند.
وی با اشاره به جمله ای از امام راحل که فرمودند ای کاش من هم یک سپاهی بودم گفت: همین جمله امام که معمار بزرگ و مرجعیت دینی است برای ارزش کار شما کافی است که افتخارش پاسداری بود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: ما به عنوان سربازان جهاد تببین در آموزش وپرورش تلاش می کنیم در جنگ نرم و دفاع از مرزهای فرهنگی به خوبی پاسداری کنیم.
وی با بیان اینکه به تعبیر رهبری معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند گفت: آموزش وپرورش به عنوان زیربنای تحول در جامعه در استان کهگیلویه وبویراحمد مشکلات متعددی در بحث فضای آموزشی و تجهیزات دارد که نیازمند همکاری همه دستگاهها در این زمینه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار