معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تاکید بر اینکه رسانه‌ها مطالبات اقشار ضعیف را پیگیری کنند، گفت: ما در این استان به مطالبه‌گری و پیگیری مطالبه‌های اقشار ضعیف نیاز داریم بنابراین حرکت‌ها و اقدام‌هایی که منجر به رشد، توسعه و زیست بهتر می‌شود، باید توسط رسانه‌ها دنبال شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴ 14 April 2022

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی در آیین پایانی هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اظهار داشت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی باید جزءلاینفک کار رسانه‌ای باشد، و فضای جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی رسانه‌ای نیز به این سمت برود.

معاون استاندار قم با اشاره به ظرفیت‌های جشنواره ابوذر خاطرنشان کرد: این جشنواره تلاش می‌کند تا قلم‌های هنرمند و جوان استان را به رخ بکشد و به رشد چهره‌های جدید در حوزه انقلاب اسلامی کمک کند.

وی یادآور شد: همان‌گونه که ابوذر رسانه صدر اسلام بود و زبان سرخ او به شهادتش ختم شد، اصحاب رسانه در جشنواره ابوذر نیز مصداق کامل سرباز جهاد تبیین برای انقلاب اسلامی باشند.

مقیمی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مسئولان و رسانه‌ها ابزارهای جهاد تبیین هستند، از این رو ضرورت دارد این رسانه‌ها با همان شاخص‌ها و معیارهای مدنظر رهبری به تبیین مسائل روز انقلاب بپردازند و نیازمندی‌های روز را بررسی کنند.

معاون استاندار با بیان این که قطعا پیشوند مقدس جهاد برای تبیین بی دلیل نیست، ادامه داد: جهاد امری است که شهید، مجروج و جانباز و سختی‌هایی را به دنبال دارد که نه تنها بر پیکر فیزیکی، بلکه بر روح افراد نیز تاثیرگذار است، اما مهم رشد و بالندگی انقلاب اسلامی و جلوگیری از هجمه‌هایی است که به‌واسطه رسانه‌های معاند و استکباری بر پیکره انقلاب وارد می‌شود.

معاون استاندار قم گفت: در استان، خبرنگاران و اصحاب قلم بسیار خبره و چیره دست و بعضا چهره‌های ملی را داریم که پرداختن به مسائل مختلف انقلاب اسلامی از سوی آنها ضرورت دارد.

وی یادآور شد: یکی از جلوه‌هایی که این روزها در پیش داریم و از مناسبت‌ها و ایام‌الله‌های پیش رو است، روز جهانی قدس می‌باشد که به لحاظ تحول و سیر تطوری که در حوزه مقاومت و فلسطین رخ می‌دهد حائز اهمیت است.

هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهار بخش خبر، تک عکس، گزارش و مصاحبه ترتیب یافته بود، و در خاتمه نیز ۱۷ اثر مورد تجلیل قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار