مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد از افزایش ۲۵ درصدی سوخت رسانی به نیروگاه‌های استان در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 09 April 2022

«عبدالرضا انتظاری» در این باره تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت گرفته و تلاش مستمر و پیگیری شرکت ملی پخش و منطقه یزد و علیرغم مشکلات و محدودیت‌های موجود ، در سال ۱۴۰۰با تحویل بیش از ۶۱۳ میلیون لیتر فرآورده نفت گاز و با بیش از ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل، سوخت رسانی به نیروگاههای استان به نحو شایسته‌ای انجام پذیرفته و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به سوخت رسانی به چهار نیروگاه استان، اشاره کرد: هیچ کدام از این نیروگاهها که در زمره مهمترین نیروگاههای کشور بوده و نقش عمده و موثری را در تأمین پایدار برق شبکه سراسری ایفا می‌کنند، دچار کمبود سوخت مایع نشده و سوخت رسانی به مهمترین و حساس‌ترین مصرف کنندگان سوخت مایع کشور به نحوی مطلوب و با رضایتمندی مدیران محترم تولیدی نیروی برق استان در حال انجام است.

انتظاری در پایان نیز از همت والا و عزم راسخ و شبانه روزی همه همکاران منطقه یزد و همیاری و همکاری همه رانندگان، پیمانکاران و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده های نفتی فعال در این منطقه قدردانی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار