تابناک کهگیلویه بویر احمد؛
عضو شورای شهر لنده می گوید هیچ اصراری بر واگذاری کارخانه آسفالت به یک شخص خاص را نداریم.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ 08 April 2022

واکنش ها به خبر تعطیلی

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ در خبر منتشر شده ی تابناک آورده شد اینجا که تعلل در راه اندازی کارخانه آسفالت به این دلیل است که شورای شهر بر واگذاری کارخانه آسفالت بدون مزایده اصرار دارد که اگر چه این نظریه در ماه های گذشته درست بود و مستندات آن موجود است ولی اکنون شورای شهر می گوید بر تولید با هر شرایطی امّا با محوریت تولید توسط خود شهرداری موافق است.

بنابراین گزارش شورای شهر طی ۳ جلسه حضوری از سرپرست شهرداری خواست تا شرایط تولید آسفالت در کارخانه شهرداری فراهم شود و در راستای فروش حتی پیگیری شد تا پیمانکاران بنیاد علوی آسفالت خود را از کارخانه شهرداری تامین کنند.

شورای شهر اگر چه در گذشته مصوبه داشت که کارخانه آسفالت تحت شرایطی که مهمترین آن تسهیل تولید آسفالت به برای یک پیمانکار بود ولی پس از رد درخواست توسط کمیته تطبیق دیگر اصراری بر واگذاری به گزینه شورا را نداشت و ندارد.

عضو شورای شهر لنده در گفتگوی امروز خود با تابناک ضمن تایید تصمیم قبلی شورا بر واگذاری به شخص بدون مزایده، اما دو ماه است که شورا از سرپرست میخواهد صرفا تولید کند " حال با مزایده یا با محوریت تولید توسط خود شهرداری" که ولی تا امروز این سرپرست است که از تولید ممانعت بعمل میآرود..! و امروز و فردا میکند..!

این عضو شورا همچنین اظهار داشت؛ پس از آنکه کمیته تطبیق با واگذاری بدون مزایده مخالفت کرد دیگر اصراری نداشتیم و به سرپرست اعلام کردیم دو شرایط دیگر یعنی اجرای مزایده و یا تولید داخلی را در دستور کار قرار دهد.

بنابراین گزارش، تناقض در گفته های منابع مختلف کاملا مشهود است چرا که سرپرست اعلام میکند شورا از من واگذاری بدون مزایده را میخواهد و از سویی اعضای شورا اعلام میکنند ۲ ماه است از سرپرست میخواهیم کارخانه تولید داشته باشد یا با مزایده یا با تولید داخلی که این وسط این اختلاف نظر و تناقض جز با ورود دستگاه های بالادستی و نظارتی مرتفع نمیگردد.

ماحصل پیگیری وضعیت کارخانه آسفالت این است که در این بین صرفا شهرداری و مردم در حال ضرر هستند چرا که از یک سو منابع مالی از شهر خارج و از سوی دیگر آسفالت سرد آینده ی جزعی خرابی برای جاده های لنده ندارد.
لازم به توضیح است، به نقل از یک عصو شورا"اکثریت شورای شهر تا جایی پیش رفتند که به علت تاخیر در راه اندازی کارخانه آسفالت کار به عزل سرپرست کشانده شد ولی ۲ عضو شورای شهر در برابر این تصمیم مخالفت کردند.

مع الوصف مردم منتظر ورود قاطعانه مسولین بالادستی هستند تا بیشتر از این شهر و شهرداری لنده متحمل خسارات بیشتر نشوند‌.

لازم به توضیح است در ادامه واکنش ها به خبر تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری لنده، فرماندار شهرستان لنده واکنش نشان داد و امروز در توییتی این رفتار را ترک فعل محرز عنوان و از دادستان شهرستان درخواست کرد تا به موضوع ورود کند..!

همچنین امام جمعه شهرستان لنده امروز در خطبه ها نسبت به این موضوع واکنش و از مسولین بالادستی خواست در سریعترین زمان ممکن به موضوع ورود کنند.

پست فرماندار لنده را در ابتدای خبر می بینید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار