فرمانده سپاه خراسان شمالی:
فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: رسانه باید از طرفی محل ارتباط مردم و مسئولان باشد و از طرفی صادقانه ترین اخبار را در اختیار مردم قرار دهد تا مردم به رسانه‌های بیگانه گرایش پیدا نکنند.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱ 13 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی در اختتامیه جشنواره ابوذر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رسالت رسانه در شرایط فعلی بسیار خطیر است زیرا وظایف متعددی را بر عهده دارد.

 

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: رسانه باید از طرفی محل ارتباط مردم و مسئولان بوده و از طرفی صادقانه ترین اخبار را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم به رسانه‌های بیگانه گرایش پیدا نکنند.

 

وی با اشاره به هجمه گسترده رسانه‌ای دشمن، افزود: دشمن از یک سو با تحریم و ایجاد مشکلات سعی در ناامید کردن مردم دارد و می‌خواهد کارآمدی نظام را ضعیف جلوه دهد.

 

فرجی گفت: از سوی دیگر با فعالیت‌های امنیتی سعی در ایجاد آشوب‌های خیابانی دارد.

 

فرمانده سپاه خراسان شمالی تهدید کشور را دیگر برنامه دشمن عنوان کرد و گفت: با حضور مردم در صحنه و تلاش مسئولان دشمن در هیچ یک از میدان‌ها پیروز نخواهد شد.

 

وی افزود: دشمن مسیری را برای شکست ایران طراحی کرده اما به هدف خود نرسیده است.

 

فرجی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است، گفت: با وجود تفرقه به اقتدار نخواهیم رسید.

 

وی در انتها از تلاش استکبار برای نفوذ به برخی جریانات سیاسی نیز خبر داد و گفت: رسانه‌ها باید در جهت ایجاد همدلی و امیدواری در بین مردم گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار