دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر قم با اشاره به درخواست خبرنگاران و فعالان رسانه ای قم گفت: مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم تا ۱۵دی تمدید شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 22 December 2021

به گزارش تابناک قم، علی فردوسی با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از مهمترین رویدادهای رسانه‌ای استان قم در سنوات گذشته بوده است گفت: با توجه به درخواست خبرنگاران قمی مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم تا ۱۵ دی تمدید شده است.

وی افزود: هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم در ۴ قالب و ۱۰ محور موضوعی برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم خبر، مصاحبه، گزارش، و تک عکس خبری را از قالب‌های آثار بیان کرد و افزود: امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، سبک زندگی، آسیب‌های اجتماعی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، مدیریت فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی از تولید، دشمن شناسی موضوعاتی هست که خبرنگاران می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: هر یک از شرکت کنندگان صرفاً مجاز هستند در دو قالب از ۴ قالب و در هر قالب حداکثر ۳ اثر (مجموعاً ۶ اثر) همراه با لینک انتشار اثر در فرم مربوطه ارسال کنند. در صورت حائز شدن دو رتبه برتر توسط یک فرد، فقط یک رتبه بالاتر کسب شده اعلام و به وی تعلق خواهد گرفت.

فردوسی با بیان اینکه گستره جغرافیایی جشنواره استانی بوده و آثاری قابل پذیرش هستند که رسانه منتشر کننده آن در قم بوده یا تولیدکننده (ارسال کننده) ساکن قم باشد گفت: آثار ارسالی باید از ابتدای دی ماه ۱۳۹۹ تا پایان آذرماه ۱۴۰۰ در رسانه‌ها منتشر شده باشد و لینک انتشار ارسال شود.

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام و در لینک آثار؛ آن را از طریق پیام رسان های واتس‌اپ یا ایتا به شماره ۰۹۳۳۳۴۴۷۹۵۲ «دبیرخانه جشنواره ابوذر» ارسال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار