نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مردم، پایگاه اصلی نظام و نقش اصلی و اساسی انتخابات هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم است و مشارکت ملت در انتخابات و عرصه های مختلف یک حضور تشریفاتی نبوده بلکه مردم همواره نقش اصلی را ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 19 April 2021

وحید جلال زاده در گفت و گو با تابناک آذربایجان غربی افزود: مردم بر این امر واقف هستند که مشارکت در انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی در مواجهه با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان است.

وی افزود: دشمنان برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق های رای دست به هر اقدامی زده‌اند و تلاش دارند ملت را نسبت به آینده کشور ناامید کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با بصیرتی که مردم دارند و همان گونه که در تمام برهه ها حضور یافته اند، این بار نیز شعور خود را به نمایش خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند بود.

جلال زاده حضور در انتخابات را موهبتی الهی و فرصتی بزرگ برشمرد و اظهار داشت: با عقب نشینی ‌وترک صحنه انتخابات، هیچ‌ اتفاقی در وضع موجود و حل مشکلات پیش رو نخواهد افتاد.

وی گفت: دشمنان و رسانه های بیگانه با تبلیغات منفی در تلاش هستند تا مردم را از صف های رای دور کرده و انتخابات را کمرنک کنند، ولی حضور هوشمندانه و پرشور درپای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار