همه بیمارستان ها موظف به پذیرش بیماران کرونایی هستند

همه مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 11 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز درهمه بیمارستان‌ها موظف به پذیرش بیمارن مشکوک به کرونا هستندبازدید از بیمارستان مرکزی شیراز با تاکید بر این که تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند، گفت: هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران مشکوک به کرونا را نپذیرفته و یا به دیگر مراکز و بیمارستان‌ها ارجاع دهد.
دکتر اورنگ ایلامی گفت: دستورالعمل ساماندهی بیماران کرونایی و غیرکرونایی به تمامی مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه ابلاغ شده و کارشناسان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.
او با قدردانی از تلاش و همراهی مجموعه بیمارستان مرکزی شیراز و مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان در دوران پاندمی کووید ۱۹ از مسوولان مراکز درمانی و بیمارستان‌های فارس خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم، روند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا را بهبود بخشند.
دکتر ایلامی با بیان اینکه در صورتی که یک بیمارستان با کمبود تخت مواجه باشد، مرکز مدیریت و پایش اقدامات درمانی دانشگاه، بیمار کرونای نیازمند بستری را به نزدیکترین بیمارستان هدایت می‌کند، یادآور شد: با برنامه ریزی و همراهی مراکز درمانی استان، تا کنون موردی از عدم پذیرش بیماران کرونا گزارش نشده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار