استاندار ایلام؛

تولید محتوا در خصوص خطر کرونا باید بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد

استاندار ایلام با بیان اینکه برای مقابله با کرونا باید بیش از گذشته از ظرفیت رسانه ها بهره گرفت، اضافه کرد: تولید محتوا در خصوص خطر کرونا باید بصورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 06 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:سال ۹۹ استان ۲۴ روز بدون فوتی را به ثبت رساند، اما در ۱۶ روز نخست فروردین تاکنون ۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را دست دادند.

وی گفت:: شرایط کرونا در استان منجر شد که محدودیت های جدید در استان اعمال شود و گروه شغلی ۲ و سه و چهار همچنان تا ۲ هفته نمی توانند فعالیت داشته باشند که نظارت بر این حوزه بر عهده اصناف و صمت است.

نوذری تاکید کرد: آرامستان های شهر ایلام همچنان مهم ترین کانون شیوع کرونا محسوب می شود و باید پیگیری و رصد روزانه در این منطقه از شهر افزایش یابد.

وی مطرح کرد: طی یک ماهه اسفند ۱۶ هزار نمونه گیری گرفته و یک هزار و ۳۷۹ تست مثبت شد، اما در ایام نوروز تعداد مبتلا، بستری و فوتی به شدت افزایش یافت.

 استاندار  ایلام افزود: ۱۰ هزار تست کرونا از ابتدای فروردین ماه تاکنون در این استان ثبت شده که از این میزان به دلیل سهل انگاری مردم حدود بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ مورد مثبت اعلام شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار