خانواده‌ها در روز کنکور

لطفا تجمع نکنید

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری کنکور رعایت شده، ولی نگرانی از تجمع خانواده‌ها در حوزه‌های امتحانی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 18 August 2020

محمدرضا ایروانی با بیان اینکه امسال ۸۴ هزار و ۴۸۵ داوطلب در ۳۹ حوزه اصلی و بیش از ۱۵۰ حوزه فرعی با هم رقابت می‌کنند گفت: تدابیر لازم برای حفظ سلامت داوطلبان اندیشیده شده، ولی نگرانی از حضور خانواده‌ها در حوزه‌های امتحانی است و از خانواده‌ها می‌خواهیم که از حضور در حوزه‌های امتحانی خودداری کنند.
وی افزود: خانواده‌ها بدانند در هیچ حوزه امتحانی اسکانی برای آن‌ها تدارک دیده نشده و حضورشان فقط درصد آسیب شان را افزایش می‌دهد.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان در مورد تدابیر پیشگیرانه هم گفت: امسال فاصله گذاری اجتماعی نسبت به ترم گذشته دو برابر شده، روز قبل و بعد از آزمون همه حوزه‌ها امتحانی ضدعفونی می‌شود و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته داوطلبان با کمترین معطلی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند.
ایروانی با بیان اینکه به هر داوطلب یک بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل و پد الکلی داده می‌شود گفت: درب حوزه‌های امتحانی از ساعت ۷:۳۰ بسته می‌شود و داوطلبان باید برای جلوگیری از تجمع، به موقع در حوزه‌ها حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار