افزایش دمای هوای آذربایجان غربی

هوا ی آذربایجان غربی پایان هفته به تدریج گرم‌تر می‌شود
کد خبر: ۸۶۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 21 June 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته به تدریج گرم‌تر می‌شود و این افزایش دما در مرکز استان تا ۶ درجه سانتی‌گراد نیز خواهد رسید.
 
یاسر اشتاد  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته پلدشت با ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و شهرستان‌های چالدران و تکاب با دمای هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهرهای استان بودند.
 
وی اضافه کرد: فعالیت امواج بارشی در استان که از روز پنجشنبه آغاز شده، تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد و امروز، یکشنبه امواج ناپایدار فعالیتی بیشتر در مناطق شمالی و مرکز استان خواهند داشت.
 
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این امواج ضعیف و زودگذر به صورت رگبارهای عصرگاهی بروز می‌کند، اضافه کرد: چالدران در روز گذشته مقدار اندکی بارش داشت.
 
اشتاد افزود: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد دور از انتظار نیست و لازم است تا شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.
 
وی اضافه کرد: انجام اقدامات به‌موقع در خصوص آبگرفتگی معابر شهری و اجتناب از تردد در حاشیه رودخانه‌ها از ضرورت روزهای آتی در آذربایجان‌غربی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار