تمام مدیران البرزی در قبال احیای فرهنگ نماز مسوول هستند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ نماز در جامعه گفت که تمام مدیران استان در قبال احیای فرهنگ نماز مسوول هستند.
کد خبر: ۸۰۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 02 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدحسن برهانی فر در چهارمین اجلاس استانی نماز که با عنوان «نماز و مدرسه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، افزود: احیای فرهنگ نماز و برگزاری نشست های  مربوط به آن فقط وظیفه ستاد اقامه نماز نیست بلکه تکلیف الهی بوده و وظیفه همگانی است.

وی اظهار داشت: در استان البرز فرهنگ احیای نماز را رها کرده ایم و فقط بر اقامه نماز همت داریم که برگزاریه یک نشست  در سال برای نماز یک نوع بی اعتنایی به این فریضه الهی  است.

برهانی فر گفت: تمام تلاش مسوولان برای احیا و اقامه نماز باید در هزینه، حضور و اجرای نشست ها باشد.

وی با بیان اینکه باید تاملی کرد و این نشست ها را در استان از غربت نجات داد، افزود:‌ اکنون مشارکت در نشست های اقامه نماز کم است و باید بیشتر شود.

برهانی فر گفت:  نماز  یک سفر معنوی بوده که از ملک تا ملکوت و بازگشت از ملکوت به ملک است و به همین دلیل پایان نماز خداحافظی نیست بلکه سلامی دوباره است که از سفر الهی برگشته و دوباره به مردم سلام می کند.

چهارمین اجلاس استانی نماز در البرز با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استانی و دبیران ستاد اقامه نماز ادارات کل استان البرز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار