برگزاری 15هزار برنامه بسیج در فارس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس ضمن تبریک هفته بسیج، از برگزاری بیش از ۱۵ هزار برنامه به این مناسبت در سراسر استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۷۹۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 23 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ پاسدار علی‌محمد محمدی با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۶۸ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در سراسر استان فارس، تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان شیراز، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، آیین‌های بزرگداشت و تکریم پیشکسوتان و معرفی الگوهای برتر بسیج، برگزاری مراسم نمادین اعطای پرچم گام دوم انقلاب و اردوهای جهادی بسیج را از برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۸۳۱ ویژه برنامه شاخص به‌مناسبت هفته بسیج در استان فارس برگزار می‌شوند، گفت: هفته بسیج در سال جاری با چهل سالگی بسیج مقارن شده و به همین دلیل شعار محوری این هفته «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» انتخاب شده است.

محمدی با بیان اینکه بسیج پرچم‌دار خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های گوناگون است، افزود: میزهای خدمت همزمان با هفته بسیج و با حضور مشاوران و حقوقدانان بسیجی و درمانگاه تخصصی نیز با حضور پزشکان بسیجی به عموم مردم خدمات رایگان اجتماعی و پزشکی ارائه خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه یادواره‌های شهدا در هفته بسیج با محوریت و موضوع اولین شهدای بسیجی در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات «بسیج، چهل سال خدمت، جهاد و شهادت» و «تبیین نقش بسیج در گام دوم» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج هستند.

محمدی همچنین هفته بسیج را هفته تبلور روحیه جهادی و انقلابی توام با بازخوانی تفکر و مدیریت بسیجی دانست و گفت: این هفته بهترین فرصت برای شناخت، معرفی و پاسداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی کشور است.

او ادامه داد: همان‌طور که سایر قوای مسلح محافظ انقلاب اسلامی هستند، بسیج هم دژ مستحکمی برای حفاظت از انقلاب اسلامی است البته این مراقبت و حفاظت تنها جنبه نظامی ندارد بلکه صیانت از انقلاب اسلامی و کشور در همه زمینه‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس به وقایع چند روز اخیر هم اشاره و اظهار کرد که بسیج سرافرازانه در کنار سایر نیروهای امنیتی نقش بی‌بدیل و موثری در مقابله با اشرار و خسارت‌زنندگان به اموال عمومی ایفا کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار