افتتاح مدرسه سه کلاسه علوی در قشم

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب گفت: با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولین قشم، دبیرستان سه کلاسه روستای دوربنی منطقه شهاب قشم با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال با مساحت 168 متر مربع زیربنای آموزشی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 26 August 2019

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بخش شهاب قشم; سید مسلم دریانورد در آئین افتتاح مدرسه سه کلاسه علوی روستای دوربنی منطقه شهاب قشم اظهار داشت: این دبیرستان سه کلاسه متوسطه اول در مساحت 168 متر می باشد که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این اموزشگاه سه کلاسه 100 دانش آموز این روستا را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود:این پروژه سه کلاسه از پروژه های نیمه تمام منطقه بود که در سنوات گذشته با همت خیر محترم شیخ محمد علی امینی فنداسیون و ستونهای آن اجرا شده بود.

دریانورد اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد علوی و  مبلغ دو  میلیارد و 900 میلیون ریال از اعتبارات دولتی تامین شد تا پروژه تکمیل  و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شهاب بیان کرد:این آموزشگاه دارای سه کلاس درس، یک اتاق اداری،180 متر دیوار کشی، 1500 متر مربع محوطه سازی، سرویس بهداشتی و  آبخوری می باشد.

گفتنی است پروژه مدرسه سه کلاسه علوی روستای دوربنی با حضور فرماندار قشم و مسئولین اجرایی شهرستان، شوراهای مردمی و جمعی از مردم این روستا در دومین روز هفته دولت افتتاح گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار