تراکتور و سایپا/ جدال دو تفکر

لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری دو بازی پیگیری می‌شود که در یکی از آنها تراکتورسازی تبریز به مصاف سایپا خواهد رفت.
کد خبر: ۷۱۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 24 February 2019

به گزارش تابناک تبریز، تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز (شنبه) به مصاف شاگردان علی دایی خواهد رفت تا با کسب سه امتیاز این دیدار خود را برای جدال حساس در هفته آینده با سپاهان صدرنشین لیگ مهیا کند

 

تراکتورسازی با روحیه بسیار خوبی وارد زمین خواهد شد. سرخپوشان تبریزی هفته گذشته موفق شدند استقلال را مغلوب کنند و حالا در جایگاه چهارم جدول جای دارند. شاگردان جرج لیکنز در صورت پیروزی در این مسابقه نمی‌توانند به رتبه‌ای بالاتر برسند، اما با توجه به تقابل استقلال برابر ذوب‌آهن، به سه امتیاز این مسابقه برای تضمین جایگاه چهارم جدول نیاز دارند.

سایپا نیز در شرایطی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که با شرایط مالی بدی مواجه است و بدون تمرین وارد این مسابقه می‌شود. بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و با این شرایط باید رودرروی حریف قرار بگیرند. نارنجی‌پوشان از زمان آغاز نیم‌فصل دوم در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست متحمل شده و اکنون در رتبه دوازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند. خودروسازان در صورتی که تراکتورسازان را در تهران متوقف کنند، می‌توانند به رده نهم یا دهم جدول برسند.

 

برنامه دیدارهای امروز به شرح زیر است:

* سایپا - تراکتورسازی، ساعت 16، ورزشگاه شهدای شهر قدس

* استقلال - ذوب‌آهن، ساعت 18:30، ورزشگاه آزادی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار