در خراسان رضوی؛

توزیع بیش از 490 هزار کارت ملی هوشمند

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: از ابتدای طرح توزیع کارت ملی هوشمند تاکنون 490هزار و 305 نفر در این استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.
کد خبر: ۴۵۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 11 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محمد شفیعی با اعلام این خبر افزود: تعداد ثبت نام کنندگان برای دریافت کارت ملی هوشمند در این استان از ابتدای شروع طرح تاکنون یک میلیون و 42 هزار و 948 نفر بوده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون 46 ایستگاه ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند در واحدهای پستی این استان دایر است.
وی گفت: فرایند تحویل این کارت که پیش از این 6 ماه تعریف شده بود از حدود یک ماه پیش به یک ماه کاهش یافته است.
شفیعی افزود: تحویل کارت ملی هوشمند در اغلب شهرستانهای بزرگ استان انجام می شود و درصورت تامین امکانات لازم از جمله حضور نماینده اداره ثبت احوال در مراکز پستی، پست استان می تواند نسبت به ارائه خدمات صدور و تحویل این کارت در شهرستان های کوچک نیز اقدام کند.
وی اظهار کرد: صدور و تحویل کارت ملی هوشمند از سال 1393 آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی ها می بایست تا پایان سال گذشته حدود 1.5 میلیون کارت در خراسان رضوی صادر و تحویل می شد.
وی گفت: عدم اطلاع رسانی مناسب به مردم برای لزوم دریافت کارت ملی هوشمند و جدی نگرفتن این طرح از جمله عوامل محقق نشدن صدور این تعداد کارت تا پایان سال گذشته می باشد.
شفیعی افزود: استفاده و ارائه کارت ملی هوشمند باید در دستور کار دستگاههای مختلف قرار گیرد تا مردم نسبت به تعویض کارت های قدیمی خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: اداره کل پست خراسان رضوی از نظر تامین زیرساختهای لازم برای ارائه کارت ملی هوشمند مشکلی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار