سرپرست فرهنگ و ارشاد میامی خبر داد

برگزاری بیش از ۱۴ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در میامی

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از برگزاری بیش از ۱۴ عنوان برنامه هم‌زمان با گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 30 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ستان سمنان، ،رضامهدیاندر نشست هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد درفرمانداری شهرستان میامیاز برگزاری بیش از ۱۴۴ عنوان برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با گرامیداشت سوم خرداد در میامی خبر داد.

وی افزود: برگزاری شب‌شعر و خاطره و نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی سوم خرداد در شهرستان میامی است.

سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی تصریح کرد: اهدای بسته‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه فرهنگی و قرآنی، استفاده از جملات مرتبط در سربرگ مکاتبات اداری، دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی و برگزاری نشست‌های تخصصی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در این شهرستان است.

مهدیانبرگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، جهت‌دهی به مطبوعات و خبرگزاری‌ها، فضاسازی محیطی، تجلیل از هنرمندان فعال در عرصه هشت سال دفاع مقدس و اجرای نمایش را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در شهرستان میامی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار