نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در خراسان رضوی تاکنون

ثبت نام آیت الله علم الهدی و 5 نامزد دیگر در انتخابات خبرگان رهبری استان

علاوه بر 5 کاندیدای ثبت نام شده در خراسان رضوی، ظهر امروز حجت الاسلام معادی، مسئول شورای سیاستگزاری ائمه جماعات استان دقایقی پیش در مشهد به نمایندگی از آیت الله علم الهدی، برای انتخابات خبرگان رهبری نام‌نویسی کرد.
کد خبر: ۱۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 19 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، نام نویسی از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری از پنج شنبه گذشته 26 آذرماه همزمان با سراسر کشور، در مشهد آغاز شد و در روزهای پنج شنبه و جمعه در مجموع 5 نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری در خراسان رضوی نام نویسی کردند.
بنابراین گزارش، سید محمد سعیدی گلپایگانی [امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید محمد جواد سعیدی گلپایگانی، سید حسن ضیایی، محمد مشکینی و حسن نوروزی 5 نفری هستند که تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان رضوی تاکنون نام نویسی کرده اند.
نام نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تا دوم دیماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان می توانند از ساعت 8 الی 16 و 30 دقیقه به ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری مشهد مراجعه کنند.
گفتنی است انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
باتوجه به بحث انتخابات خبرگان با مجلس، از امام جمعه مشهد با توجه به بیانات چندین مورد ایشون در مورد پول و هزینه کردن در دولت، سوال کنین از چه راهی میخوان برای انتخابات تبلیغات کنن و هزینش رو بپرسید؟ یک سوال اساسی هم که مطالبه مردمی است حتما سوال شود و اونم چرا در مشهد اجازه برگزاری کنسرت را نمیدن؟؟؟ و جبهه شون رو با مردم مشخص کنن؟ ما از ایشون رضایت نداریم و اصلا هم به امام جمعه مشهد رای نمیدم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار