چهارمین همایش استانی «قرض نیکو» در مازندران برگزار شد

چهارمین همایش استانی «قرض نیکو» با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد، علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، خیران و مسئولان استانی، در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 10 September 2024

چهارمین همایش استانی «قرض نیکو» در مازندران برگزار شد

 
به گزارش تابناک مازندران، چهارمین همایش استانی «قرض نیکو» با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد، علی عاشوری مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، خیران و مسئولان استانی، در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی شهرستان فریدونکنار برگزار شد.
 
در این همایش، آیت‌الله کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد، با تشکر از خیران و سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه اظهار کرد: حاضران در این همایش همگی اهل خیر و به تمام معنا انسان و اهل فضیلت هستند.
 
وی در بیان جایگاه خیرین با اشاره به آیه ۶۹ سوره نسا، گفت: معیت شما در این مراسم همنشینی با پیغمبران، صدیقین، شهدا و صالحین است.
 
آیت‌الله کازرونی نتیجه قرض‌الحسنه را در تولید، اشتغال، ازدواج، مسکن، معیشت و رفع مشکلات و گرفتاری‌ها، مهم بیان کرد و ادامه داد: جایگاه و منزلت شما در خدمت به نیازمندان بسیار بالاست و قابل بیان نیست و با اعتماد خیران به کمیته امداد در برهه‌ای، یک سوم کل اشتغال کشور از طریق این نهاد ایجاد شد.
 
رئیس هیئت امنای کمیته امداد با بیان اینکه، قرض در لغت به معنی جدا کردن است، گفت: اگر کسی از مال خود که با زحمت و تلاش به دست آورده با رغبت قسمتی را جدا کرده و برای فقرا، یتیمان و محرومان صرف کند، این  کار حریت و آزادگی است و جایگاه آن بسیار رفیع است.
 
خاطرنشان می شود: چهارمین همایش «قرض نیکو» که با محوریت الگوی مطلوب تجهیز منابع قرض‌الحسنه برگزار گردید، از اولین کانون حامیان “قرض نیکو” رونمایی شد.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار