اعزام ۸۰ مددجوی زن کمیته امداد نکا به اردوی شوق زیارت مشهد مقدس

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: این نهاد با کمک حامیان و خَیِّرین تعداد ۸۰ نفر از مددجویان زن تحت حمایت را در قالب برنامه شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱ 08 September 2024

اعزام ۸۰ مددجوی زن کمیته امداد نکا به اردوی شوق زیارت مشهد مقدس

 
به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی اظهار داشت: این نهاد با کمک حامیان و خَیِّرین و با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا و فیروز آبادی مسئول کانون خدمات رضوی، تعداد ۸۰ نفر از مددجویان زن تحت حمایت را در قالب برنامه شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام کرد.
 
وی افزود: اعزام مددجویان به اردوهای شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت حمایت و ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع)، افزایش نشاط، تقویت رفتارهای دینی و تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی دینی و اسلامی با استفاده از ظرفیت حامیان، خَیِّرین و کمک‌های مردمی به اجرا گذاشته می‌شود.
 
وی با بیان اینکه، در این کاروان‌های زیارتی زنان سرپرست خانوار و فرزندان دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد به عنوان زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، اعزام شدند، تصریح کرد: برای اعزام این تعداد بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان از محل کمک‌ها و مساعدت‌های حامیان، مراکز نیکوکاری، خَیِّرین و اعتبارات این نهاد هزینه شده است.
 
حسینی خاطرنشان کرد: در این اردو‌های زیارتی، مددجویان از کلاس‌های آموزشی عفاف و حجاب، سبک زندگی، مشاوره خانواده، مسابقات فرهنگی، اهدای بسته‌های فرهنگی و همچنین غذای تبرک آستانه قدس رضوی بهره‌مند می‌شوند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار