ساخت و سازهای غیر مجار تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شیراز گفت: ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل ۵ مورد دیوارکشی و یک مورد پی کنی و یک مورد ساختمان در مساحت ۲۰ هزار متر مربع در منطقه اقبال آباد و شمس آباد این شهرستان تخریب و رفع تخلف شد.
کد خبر: ۱۱۰۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 25 April 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: دستور قضایی تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در منطقه اقبال آباد و شمس آباد این شهرستان اجرا و ساخت و سازهای غیرقانونی تخریب شد.

ذبیح‌الله سیروسی گفت: پس از اخذ دستور قضایی و با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان و با حضور نمایندگان دستگاه های متولی امور زمین، شهرداری، ۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شامل ۵ مورد دیوارکشی و یک مورد پی کنی و یک مورد ساختمان در مساحت ۲۰ هزار متر مربع تخریب و رفع تخلف شد.

سیروسی افزود: پس از انجام اقدامات بسیار موثر قرارگاه های حفاظت اراضی حریم و برخورد بهنگام و سریع به پشتوانه دستورات نافذ و قاطع معاون محترم دادستانی به ویژه در قرارگاه حفاظت اراضی حریم منطقه ۷ شیراز، شاهد کاهش چشم گیر سطح تخلفات هستیم.

او افزود: گزارشات سامانه و دهگردشی در مناطق برمشور، گردخون و بلوار اتحاد و کفترک حاکی از کاهش بیش از ۲۵ درصد سطح تخلفات نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته است.

سیروسی گفت: همکاری و پیگیری موثر شهرداری منطقه ۷، جهاد کشاورزی و تیم یگان حفاظت اراضی شیراز باعث شده که در فروردین ۱۴۰۲ سه عملیات اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری در مناطق برمشور و گردخون و اقبال آباد و شمس آباد منجر به کاهش تخلفات شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شیراز تاکید کرد: مقرر شد مشخصات متخلف آبیاری با فاضلاب در روزهای آینده به مرجع قضایی اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار